اخبار

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان دالاهو

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان دالاهو
با حضور فرماندار محترم شهرستان و معاونت محترم امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، سرپرست شبکه و مدیران ادارات سطح شهرستان ، طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال افتتاح و آغاز گردید.

vak16

vak2-7

با حضور معاونت محترم امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، معاون فرماندار محترم شهرستان و مدیران ادارات سطح شهرستان، سرپرست شبکه و مرکز بهداشت دالاهو و ناظرین کشوری، استانی و شهرستانی برنامه، طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال افتتاح و آغاز گردید. در این جلسه ابتدا آقای دکتر پوریاور سرپرست محترم شبکه دالاهو ، اطلاعاتی در خصوص مشخصات شهرستان دالاهو از جمله مساحت شهرستان،جمعیت شهری ، روستایی و عشایر تحت پوشش،تعداد مراکز شهری و روستایی و همچنین تعداد گروه هدف (طرح ملی فلج اطفال) در شهرستان دالاهو ارائه نموده و همچنین اهمیت اجرای طرح را در شهرستان بیان نمودند.

در ادامه برنامه ، آقای رضایی معاون فرماندار شهرستان دالاهو ، از سرپرست شبکه و مرکز بهداشت و همچنین کلیه دست اندرکاران طرح ملی خانه به خانه واکسیناسیون فلج اطفال از جمله پرسنل شبکه و ادارات سطح شهرستان دالاهو تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه برنامه ، آقای دکتر حمزه معاونت محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، ضمن تقدیر از مدیران و نیروهای شرکت کننده در این طرح ، ضرورت و اهداف اجرای این طرح را بیان و اجرای دقیق فعالیتهای اجرایی در نظر گرفته شده را خواستار شدند. در پایان به صورت، با خوراندن دو قطره واکسن فلج اطفال به کودک زیر 5 سال توسط آقای دکتر حمزه ، به صورت رسمی مرحله دوم طرح واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان دالاهو آغاز گردید.

 

 

۳ تیر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.