اخبار

بازدید گروههای ناظر کشوری و استانی از روند اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان دالاهو

بازدید گروههای ناظر کشوری و استانی از روند اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان دالاهو
با حضور دوتیم متشکل از گروههای ناظر استانی و کشوری، از فعالیتهای اجرایی طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان دالاهو بازدید به عمل آمد.

گروه ناظر کشوری متشکل از دو بازرس که در ابتدا ی طرح در جلسه افتتاحیه حضور داشتند، در ادامه از ستاد اجرایی طرح ( مستقر در مرکز بهداشت شهرستان) بازدید و  روند برنامه های مقدماتی، جلسات آموزش تشکیل شده برای اعضای تیمها و ناظرین، جلب همکاری بین بخشی با فرمانداری و سایر ارگانها و برنامه ریزیهای انجام شده در این خصوص را، مورد رسیدگی قرار دادند. 

همچنین ایشان ضمن حضور در مسیر تیمهای شهری، عشایری و روستایی ،ضمن پرس و جو از سرپرستان خانوارهای هدف و همچنین مشاهده نحوه ثبت مستندات مربوطه و البته نحوه انجام کار توسط تیمهای عملیاتی ، اجرای طرح را در سطح شهرستان دالاهو رصد نمودند. علاوه بر این ایشان از تیمهای سیار و ثابت مستقر در میادین ورودی و خروجی شهر ها نیز بازدید و از اعضای تیمها ، سوالاتی را در خصوص نحوه انجام کار پرسیدند که  خوشیختانه ایشان از روند اجرای کار در سطح شهرستان اظهار رضایت نمودند.

گروه ناظر استانی نیز دو روز قبل از شروع طرح در مرکز بهداشت شهرستان حضور داشتند و در تعامل مناسب با مدیریت شبکه دالاهو ، ضمن هدایت برنامه های مختلف، پشتیبانی مناسبی را نیز در خصوص تهیه و تکمیل تجهیزات مورد نیاز از جمله کولباکس ، به عمل آوردند. همچنین ایشان به صورت جداگانه و نیز به همراه گروه ناظر کشوری از کلیه مراحل اجرای طرح بازدید و نقطه نظرات خود را در جهت اجرای هرچه مناسب تر طرح ، به سرپرست شبکه ، مرکز بهداشت و ناظرین شهرستانی انتقال دادند.
vak2-14
vak2-13
vak2-10

 

۳ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.