اخبار

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، روز دانشجو را تبریک گفت

به مناسبت روز دانشجو ، معاون اجتماعی دانشگاه با تبریک این روز به عموم دانشجویان ، از زحمات و فعالیت های تشکل ها ، سمن ها و کانون های دانشجویی سلامت محور استان تقدیر کرد .

16 آذر در تاریخ معاصر ایران اسلامی همه ساله ،  یادآور تجلیل از سرسلسله داران اندیشه و تعقل و یادآور تجلی رشادت ها و از خودگذشتگی های عزیزانی است  که با تکیه بر حس مسئولیت اجتماعی خود ، فارغ از جاه طلبی و مطامع مادی ، در پیمایش عرصه های مختلف حیات اجتماعی ، تاریخی و سرزندگی ، نشاط و بالندگی این مرز و بوم ، همواره نقشی سعادت آفرین داشته اند .

آنانی که در دستیابی جامعه ی اسلامی به اهداف متعالی خود تحت رهنمود های حضرت امام خمینی ( ره ) و رهبر فرزانه ی انقلاب ( مدظله العالی ) ، همواره مهیای انواع فداکاری ها بوده و در برهه های مختلف تاریخی ، به عنوان امانت دارانی امین ، فهیم و رشید ، از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس گرفته تا گستره ی انواع فعالیت های جهادی ، به ویژه در ترویج و ارتقای فرهنگ  و سواد سلامت جامعه و یاری رسانی به آسیب دیدگان فاجعه ی زلزله اخیر در استان کرمانشاه خوش درخشیدند.

بی شک قدرشناسی ، تشویق و ترغیب حرکت های زلال و نوع دوستانه ی این  عزیزان وظیفه ای برای مسئولان جامعه می باشد. از همین رو  ، اینجانب به سهم خویش بر خود لازم می دانم  تا ضمن تقدیرو تشکر از همه ی دانشجویان عزیزی که با نقش آفرینی های  مبتنی بر ایمان ،آگاهی و درک مسئولیت های اجتماعی  خویش ، در قالب انواع تشکل ها ، سمن ها و کانون های دانشجویی  به ارایه ی فعالیت های خدماتی و فرهنگی در قالب مشارکت های مردمی پرداخته اند ،  توفیق و سربلندی آن ها را از خداوند متعال مسئلت نمایم .

۲۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.