اخبار

حضورحداکثری دانشجویان در برنامه های بسیج در اولویت ما قراردارد

حضورحداکثری دانشجویان در برنامه های بسیج در اولویت ما قراردارد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حضورحداکثری دانشجویان در برنامه ها و فعالیت های بسیج در اولویت ما قراردارد و هیچ گونه محدودیتی برای دانشجویان قائل نیستیم واز حضور همه ی دانشجویان در بسیج استقبال می کنیم.

احسان خواجوی درگفت وگو با خبرنگار مفداکرمانشاه، با اشاره به برگزاری دوره تشکیلاتی شهید مسعود امیری که از سه شنبه سوم مهرماه تا جمعه ششم مهرماه در اردوگاه توحید برگزار شد، اظهارکرد: دراین دوره ۴۰ نفر شرکت کردند که شامل ۳۰ نفراز خواهران بسیجی و ۱۰ نفراز برادران بسیجی بودند.

خواجوی با بیان اینکه شهید مسعود امیری ازشهدای شاخص بسیج جامعه پزشکی استان و کشور هستند که در رشته ی پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل بودند و باگذشتن ازجان وخانواده، خود را فدای اسلام کردند گفت: به پاس بزرگداشت نام و آوازه ایشان آمفی تئاتر دانشکده پزشکی به نام ایشان تبرک شده و ما تصمیم گرفتیم این دوره را به نام ایشان متبرک کنیم.

وی افزود: ما افتتاحیه را با حضوردکتر رضوان مدنی همسر شهید مسعود امیری، مسئولین محترم معاونت فرهنگی-دانشجویی وبسیج ناحیه دانشجویی برگزارکردیم.

این دانشجوی پزشکی با اشاره به اینکه در این دوره از اساتید داخل وخارج استان از جمله حاج آقا افشار، دکتر سعادتی، حاج آقا یاوری و آقای محسن باقری دعوت به عمل آمد گفت: ما سعی کرده ایم یک دوره توانمندسازی برای اعضای مرکزی حوزه و پایگاه ها قرار بدیم و به آموزش مسائلی پیرامون اسلام شناسی، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، اصول کارتشکیلاتی و مدیریت تشکیلاتی‌، سوادرسانه ای، فعالیت های رسانه ای و پاسخ دهی به شبهات بپردازیم.

وی ادامه داد: برنامه های آموزشی، حلقه های معرفتی، چالش طرح مسئله، حل مسئله و نیز شرح فعالیت هایی که در بسیج انجام شده نیز از برنامه های اجراشده در طول دوره بود.

وی در خصوص برنامه های ماهیانه و سالیانه بسیج که به رشد وپویایی هرچه بیشتر بسیج وتربیت دانشجویان انقلابی منجرخواهد شد گفت: برنامه هایی مشابه همین دوره تشکیلاتی شهید مسعود امیری، مسابقات کتابخوانی، همایش های ورزشی، برگزاری اردوهای جهادی‌ و .... را در برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: ازشما وخبرگزاری مفدا و همچنین معاونت فرهنگی-دانشجویی جناب آقای دکتر غلامی و همچنین فرمانده محترم بسیج دانشجویی ناحیه،  جناب آقای سرهنگ قره تپه وکادر بسیج که هم در معاونت فرهنگی وهم مجموعه بسیج درتمام فعالیت ها ما را همراهی کردند بسیار سپاسگزارم.

۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.