اخبار

11 طرح بهداشتی و درمانی دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

11 طرح بهداشتی و درمانی دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی 11 طرح بهداشتی درمانی در دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: برای افتتاح و شروع به کار این تعداد طرح 153 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
دکتر محمودرضا مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عملیات اجرایی یک پروژه در حوزه سلامت آغاز و 10 پروژه نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گفته او ، در این ایام عملیات اجرایی مرحله اول بیمارستان 64 تختخوابی روانسر با اعتبار 102 میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: مرکز جامع سلامت شهری امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی نیز با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال افتتاح می شود. 
به گفته او ، همچنین مرکز جامع سلامت شبانه روزی ماهیدشت با اعتبار 21 میلیارد ریال که با همکاری بنیاد علوی و وزارت بهداشت احداث شده نیز به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: پایگاه سلامت شهری تازه آباد با سه میلیارد و 400 میلیون ریال و پایگاه فوریت های پزشکی ازگله با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از پروژه های آماده افتتاح در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی است.
وی افزود: پانسیون پزشکان متخصص هرسین نیز با سه میلیارد ریال اعتبار نیز به بهره برداری می رسد.
دکتر مرادی افتتاح و بهره برداری خانه های بهداشت باقرآباد ، تنگ شوهان و کندهر اسلام آبادغرب ، خانه بهداشت برده رش بازان جوانرود و کولسوند گیلانغرب در مجموع با اعتباری بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار را از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی در این ایام ذکر کرد.
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.