اخبار

اورژانس هوایی کرمانشاه فرشته نجات مادر بیمار و نوزادش شد

اورژانس هوایی کرمانشاه فرشته نجات مادر بیمار و نوزادش شد
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: با تلاش نیروهای اورژانس هوایی کرمانشاه، مادر و نوزاد تازه متولد شده اش در بخش سرفیروزآباد به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل و مادر از مرگ نجات پیدا کرد.

به گزارش مفدا کرمانشاه، "صائب مدرسی" رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: صبح امروز مادری که پس از تولد نوزادش دچار عوارض پس از زایمان در شرایط اضطراری و غیر بهداشتی شده بود با کمک اورژانس هوایی به مرکز درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه بیمار ساکن روستای چم نوزده از توابع بخش سر فیروز آباد است، افزود: مسیر ماشین رو روستا به دلیل بارش‌های اخیر وهمچنین ریزش کوه در برخی نقاط مسدود بود و تلاش نیروهای اورژانس برای انتقال این مادر از مسیر زمینی به مراکز درمانی بی نتیجه ماند و از طریق اورژانس هوایی به کرمانشاه منتقل شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون این هفتمین مادر باردار است که با کمک نیروهای اورژانس برای دریافت کمک‌های درمانی به بیمارستان‌های مرکز شهر منتقل شده است.

روستاهای گدار پیر، چم نوزده و کالگه سه روستایی هستند که در محدوده شهر کرمانشاه واقع شده اند، اما از انجا که در آن طرف رودخانه سیمره قرار دارند امداد رسانی به آن‌ها به سختی امکان پذیر است.

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.