اخبار

برنامه‌ های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هفته خوابگاه‌ها اعلام شد

برنامه‌ های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هفته خوابگاه‌ها اعلام شد
همزمان با هفته خوابگاه‌ها، ویژه برنامه‌های مختلفی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش مفدا کرمانشاه ، امسال هفته خوابگاه‌های دانشجویی طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به همین منظور برنامه های مختلفی با شعار « خوابگاه دانشجویی ‎، نماد اتحاد ملی در بهار همدلی » در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برنامه ریزی شده است.

سعید کریمی خو ، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، در همین زمینه اظهار کرد: در سال جاری برنامه های متنوعی در هفته خوابگاه ها با هدف افزایش نشاط ، انگیزه ، ترویج فرهنگ و آموزه های والای اسلامی و آموزش مهارت های فردی و اجتماعی در راستای بهبود کیفیت زندگی دانشجویان در دانشگاه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی ، اختصاص سانس سینما و استخر ، کارگاه های آموزشی سلامت و روان ، مسابقه آشپزی ویژه ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی از اهم فعالیت‌ها در هفته خوابگاه‌ها به شمار می رود.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، انتخاب اتاق نمونه در تمام خوابگاه و تقدیر از ساکنان اتاق، انتخاب و تقدیر از دانشجویان و مسئولان نمونه خوابگاه ها را از دیگر برنامه های هفته خوابگاه‌ها عنوان کرد.

وی، ضمن قدردانی از تمامی همکاران معاونت فرهنگی دانشجویی جهت مشارکت در برگزاری شایسته ویژه برنامه های هفته خوابگاه ها ، تصریح کرد: با هم اندیشی و همت تمامی مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی تلاش شده است تا با برگزاری شایسته و اجرای برنامه های متنوع در هفته خوابگاه ها خاطرات خوش دوران دانشجویی در خاطر دانشجویان ثبت و حس همدلی دو چندان در میان آنان موج بزند.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.