اخبار

دکتر مرادی : توسعه هرکشور نتیجه نیروی انسانی آن است / این دانشگاه با بیش از 18 هزار فارغ التحصیل دین خود را به کشور ادا کرده است

دکتر مرادی : توسعه هرکشور نتیجه نیروی انسانی آن است / این دانشگاه با بیش از 18 هزار فارغ التحصیل دین خود را به کشور ادا کرده است
 رییس دانشگاه صبح امروز در همایش توجیهی یکروزه دانشجویان جدیدالورود توسعه هر کشور را نتیجه نیروی انسانی آن کشور دانست و گفت:ما در طی چند سال گذشته در المپیادها و مسابقات علمی افتخارات زیادی را کسب کرده ایم و بیش از 18 هزار و 628 فارغ التحصیل در رشته های مختلف داشته ایم.

دکتر مرادی افزود: بنابراین  اگر دانشگاه را به عنوان یک ارگان بدانیم این ارگان تا کنون موفق شده دین خود را به استان و کشور ادا کند.
وی  ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود گفت: هدف اصلی و نهایی دانشگاهها تربیت دانشجویان برای ارایه خدمت است و اکنون هدف اصلی ، غایی و نهایی همه ما و شما پیشرفت استان و کشور است.
وی با بیان اینکه من  هم مثل شما افتخار داشتم درسال67 وارد همین دانشگاه شوم گفت: در آن زمان هدف ما فقط آموزش بود و دست اساتید را می بوسیم که ما را آموزش دادند.
رییس دانشگاه عنوان کرد: دانشگاههای نسل سوم علاوه برآموزش و کار پژوهشی ،کارفناوری یعنی تبدیل علم به عمل را هم انجام می دهند.
 
دکتر مرادی افزود: این دانشگاه با بیش از 50 سال قدمت، درحال حاضر دارای 8 دانشکده ،500 عضو هیات علمی ،27 استاد تمام ، 5000 دانشجو ، 350 دانشجوی خارجی و 100 رشته آموزشی است که از این تعداد 21 رشته تخصصی و 2 رشته فوق تخصصی هستند.
 
وی در ادامه خطاب به نو دانشجویان گفت: هدف اول شما خوب درس خواندن باشد و با تلاش مداوم زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید.
دکتر مرادی افزود: جستجوگر باشید و به دنبال کارهای پژوهشی و تحقیقاتی باشید و بدانید که اخلاق و پوشش دانشجویان پزشکی بایستی از دیگر دانشجویان برتر باشد.
 
وی بر استفاده بهینه از منابع الکترونیکی تاکید کرد و به آنان  توصیه کرد: با مشاورین دانشگاه در زمینه های مختلف مشورت کنید.
 
دکتر مرادی بیان کرد: ورزش را در کنار آموزش فراموش نکنید و حتما در حوزه تربیت بدنی ورود پیدا کنید ضمن اینکه سعی کنید از یاس و ناامیدی به دور باشید و از همین الان هدف خود را انتخاب کنید و به فکر ارتقا خود باشید.
رییس دانشگاه خطاب به دانشجویان گفت: بگردید و بیاندیشید و انسان دوستی را سرلوحه کار دانشجویی خود قرار دهید و بیماران را مانند خانواده های خود بدانید.
 
وی توصیه کرد:قدر موهبتی که خداوند به شما عطا فرموده بدانید و از سستی و تنبلی، مصرف سیگار و مواد مخدر به دور باشید.
 
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.