اخبار

💢مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دالاهو همشهریان شهرستان را به حضور فراگیر در انتخابات روز جمعه 28 خردادسال 1400وخلق حماسه‌ای دیگر فرا ‌خواند.

💢مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دالاهو همشهریان شهرستان را به حضور فراگیر در انتخابات روز جمعه 28 خردادسال  1400وخلق حماسه‌ای دیگر فرا ‌خواند.
💢مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دالاهو همشهریان شهرستان را به حضور فراگیر در انتخابات روز جمعه 28 خردادسال  1400وخلق حماسه‌ای دیگر فرا ‌خواند. 
💢دکتر رضایی بیان نمود :
                                                  🔻                           🔻                                                                   
💢در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم شهرستان دالاهو  یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر فرزانه  و دلسوز  ایران اسلامی  و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب اسلامی  دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه های شوم دشمن بکشند.
💢اینجانب  از اقشار مختلف مردم شریف شهرستان دالاهو وعلی الخصوص همکاران خودم درشبکه بهداشت ودرمان دعوت می‌کنم  تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روزجمعه  ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند. 

 

💢انشاالله به لطف الهی و با حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر، هوشمندی، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.»

 

 /-..zz

 

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.