اخبار

برگزاری دو جلسه هماهنگی در مرکز بهداشت دالاهو با هدف آمادگی مناسب برای اجرای مرحله دوم طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال

برگزاری دو جلسه هماهنگی در مرکز بهداشت دالاهو با هدف آمادگی مناسب برای اجرای مرحله دوم طرح ملي واکسیناسیون فلج اطفال
با هدف ایجاد هماهنگی مناسب و رفع مشکلات اجرایی در مرحله اول طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال ، در طی هفته جاری، دو جلسه در مرکز بهداشت دالاهو برگزار گردید.

با هدف ایجاد هماهنگی مناسب و رفع مشکلات اجرایی در مرحله اول طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال ، در طی هفته جاری، با حضور سرپرست محترم مرکز بهداشت و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت دالاهو، دو جلسه در مرکز بهداشت دالاهو برگزار گردید که موارد متعددی در این جلسات مصوب گردید. مهمترین مصوبات این جلسات به شرح ذیل می باشد:

1 - اعضای کمیته های سه گانه، آموزش و اطلاع رسانی، اجرایی ، پشتیبانی و تدارکات تعیین گردید و مقرر گردید با نظارت حراست شبکه برای اعضای کمیته ها ابلاغ صادر گردد و همچنین مقرر شد جلسات هریک از کمیته ها با حضور اعضای کمیته تشکیل گردد.

2 - مقرر گردید با هدف اطلاع رسانی هر چه بیشتر علاوه بر بنر و پارچه نوشته های چاپ شده در مرحله اول ، بیش از 40 عدد دیگر تهیه و در محلهای مناسب از جمله مسیر تردد عشایر نصب گردد و علاوه بر آنها دو عدد بنر با زبانهای انگلیسی و عربی تهیه و در بلوار راه کربلا نصب گردد.

3 - مقرر گردید در اولین جلسه کمیته پشتیبانی و خدمات ، کلیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز پیش بینی و بر آورد گردد و  کارپرداز محترم نسبت به تهیه اغلام مورد نیاز اقدام نماید.

4 - با توجه گستردگی جغرافیایی شهرستان دالاهو و  ناکافی بودن وسایل نقلیه شبکه دالاهو ، مقرر گردید که در جلسه کارگروه بهداشت مورخ 26/3/1393 هماهنگی لازم با ادارات شهرستان جهت تحویل ماشین به این شبکه در سه روز اجرای طرح ، به عمل آید.

5 - در این جلسه اعضای ناظرین شهرستان، ناظر تیمها و اعضای تیمهای مستقر در پایگاههای داخل شهری و مسئولین هریک از واحد ها یا فعالیتهای : نقلیه، روابط عمومی، خدمات، مستند سازی فعالیتها ، زنجیره سرد و صدور کارت و ابلاغ برای کلیه مجریان و ناظرین طرح ، مشخص گردید.

6- همچنین مقرر گردید با همکاری برخی از کارشناسان مرکز بهداشت ، نقشه مسیر هریک از تیمهای شهری و نیز عشایری در نقشه های مناسب تر از مرحله اول، مشخص و تهیه گردد.

7- مقرر گردید واحد مبارزه با بیماریها طرح عملیاتی و جدول گانت برنامه را اصلاح نماید.

vak2-2
vak2

 

۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.