اخبار

تشکیل چهارمین جلسه (سال 1393) کارگروه بهداشت شهرستان دالاهو با محوریت کنترل بیماری ((تب مالت ))

تشکیل چهارمین جلسه (سال 1393) کارگروه بهداشت شهرستان دالاهو با محوریت کنترل بیماری ((تب مالت ))
با حضور معاون فرماندار و همچنین سرپرست محترم شبکه و مرکز بهداشت دالاهو و اعضای کارگروه بهداشت شهرستان چهارمین جلسه این کارگروه، در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

این جلسه با طلاوتی از کلام الله مجید آغاز گردید. در ابتدا معاون محترم فرماندار شهرستان، به حاضرین در جلسه خیر مقدم و خوش آمدگویی گفتند و پس از قرائت صورت جلسه قبلی، مشکلات و معضلات مطرح شده از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مورد بررسی قرارگرفته و موارد زیر مصوب گردید:

1 - مقرر گردید با هدف تکمیل و اجرای طرح پروژه آبرسانی کوثر بخش گهواره ؛ در صورت تحقق اعتبارات این بخشداری، بخشی از اعتبارات موجود به طرح مذکور اختصاص داده شود.

2 - همچنین مقرر گردید اداره ابفار ، پروژه آبرسانی به شهر ریجاب را با هدف تحت پوشش قرار دادن تمام روستاهایی که در محدوده این شهر قرار دارند ،ادامه دهد.

 در این جلسه با توجه به اهمیت موضوع بیماری تب مالت در شهرستان ، جناب آقای دکتر عبدی سرپرست محترم مرکز بهداشت دالاهو ، گزارشی مبسوطی از وضعیت شیوع و بروز بیماری در سطح شهرستان و همچنین اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته از طرف مرکز بهداشت دالاهو، با هدف کنترل این بیماری و آگاهی دادن به مرم، بیان نمودند و در پایان مقرر گردید کلیه ادارات شهرستان همکاری لازم با شبکه بهداشت و درمان دالاهو ، به عمل آورند.

در همین زمینه مقرر گردید :

1 - اداره دامپزشکی ؛ به صورت ماهیانه، گزارشی از آمار واکسیناسیون تب مالت دامها ؛در سطح شهرستان ، را به مرکز بهداشت دالاهو ارسال نمایند.

2 -  مرکز بهداشت ، کانونهای تب مالت شهرستان ، را به مدیریت جهاد کشاورزی اعلام نمایند تا این اداره کلاسهای آموزشی مورد نظر برای دامداران را در این کانونها متمرکز نمایند.

3 - مرکز بهداشت، بروشور و پمفلتهای آموزشی کافی در اختیار کمیته امداد قرار دهد تا این کمیته نسبت به آموزش دامداران تحت پوشش اقدام نماید.

4 - همچنین ، کلیه ادارات مرتبط با موضوع تب مالت، از طریق ادارات کل استانی خود، موضوع را پیگری و پیشنهادات خود را در جلسه ای با حضور مسئولین استانی؛ به صورت ویژه ، بررسی و مطرح نمایند.

کارگروه4-2
کارگروه4-1

 

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.