اخبار

دکتر عزیزی مدیر شبکه بهداشت ودرمان دالاهو مردم شهرستان دالاهو از تردد غیر ضروری به شهرستانهای همجوار خودداری کنند

دکتر عزیزی مدیر شبکه بهداشت ودرمان دالاهو مردم شهرستان دالاهو از تردد غیر ضروری به شهرستانهای همجوار خودداری کنند

مردم شهرستان دالاهو از تردد غیر ضروری به شهرستانهای همجوار خودداری کنند

 
 
 
مردم شهرستان دالاهو از تردد غیر ضروری به شهرستانهای همجوار خودداری کنند
 
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان دالاهو :شبکه بهداشت و درمان دالاهو گفت:از آغاز شیوع  اپیدمی کرونا در کشور اقدامات قابل توجهی را در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری انجام داده است .
 
دکتر عزیزی در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه گفت: اطلا‌ع رسانی گسترده با نصب بنر، توزیع تراکت و ارسال پیام‌های بهداشتی و آموزشی در فضای مجازی، در خصوص نحوه انتقال وپیشگیری از بیماری در سطح شهر‌ها و روستا‌های تحت پوشش تشکیل جلسات آموزشی با اصناف مختلف، کارکنان ادارات، ائمه جمعه و جماعات راه اندازی مرکز ۱۶ ساعته در شهرستان از مهمترین اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا در شهرستان دالاهو می باشد. 
 
وی اظهار داشت: توزیع بیش از ۱۲۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک ودستکش در روستای زرده با توجه به آسیب‌های وارده در بمباران شیمیایی جنگ تحمیلی استقرار اکیپ تب سنجی از مسافران در ورودی شهر‌هاباهمکاری ادارات دیگر غربالگری جمعیت تحت پوشش در مرحله اول از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان دالاهو است.
 
وی همچنین افزود: شروع غربالگری مرحله دوم توزیع ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی دست در بین کارکنان ضدعفونی اماکن عمومی، وسایل حمل ونقل عمومی و استفاده از ظرفیت سادات وبزرگان منطقه وآماده سازی نقاهتگاه جهت بیماران ترخیصی از بیمارستان‌ها ومراکز درمانی در جهت کنترل هرچه بهتر وجلوگیری از انتشار بیماری در این شهرستان صورت گرفته است. 
 
به گفته وی هم اکنون شهرستان دالاهو در وضعیت زرد قرار دارد و موارد بیماریابی در شهرستان افزایش پیدا کرده و روزانه ۱۵ مورد نمونه از موارد مشکوک به کرونا گرفته می شود، موارد بستری در شهرستان نداریم و مواردی که نیاز به بستری پیدا کنند به بیمارستانهای اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب ، فارابی یا گلستان انتقال داده می شود. 
 
دکتر عزیزی عنوان کرد:بازدیدهای متعدد توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان، پس از بازگشایی صنوف مختلف انجام شده و با موارد متخلف برخورد شده است.
 
وی بیان داشت: جهت پیشگیری و کنترل بیماری در شهرستان دالاهو به مردم شهرستان توصیه می شود از تردد های غیر ضروری به شهرستانهای همجوار خودداری کنند و فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند. همچنین مردم استان از مسافرت به دالاهو خود داری کنند.
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.